Ultimate blog

Vytlač príspevok
Odporuč príspevok
Bookmark and Share PRIDAŤ NA VYBRALI.SME.SK

Otvorený list spol. SonyEricsson AB

Ako ma s... srdí jeden mobil.
List zaslaný dnes:

Dobrý deň,
chcel by som vyjadriť obrovskú nespokojnosť s telefónom Z250i. Kúpil som si ho 3.3.2008 a od tej doby sú s ním len a len problémy.

WAP - reštartuje sa.

Hovory - niekedy až na niekoľký pokus (dobre, toto môže byť aj sieťou - aj keď telefón len prestane volať, nič nezapípa ani nevypíše), SMS  - niekedy ostanú v "na odoslanie", nedajú sa zrušiť a pomôže až reštart telefónu a znova pokus o odoslanie.

Výdrž telefónu kolíše od 2-5 dní, asi podľa fázy mesiaca (s telefónom takmer nič nerobím a signál mám dobrý, čiže tým to nebude).

Po vypnutí (čo je vzhľadom na predchádzajúce problémy častý jav) je ťažké ho zapnúť a niekedy musím čakať aj 2-3 minúty a 10-15x skúšať tlačidlo na zapnutie, aby sa mu uráčilo spustiť sa.

Niekedy, keď je len na poličke, po čase vypíše, že mám vložiť SIM kartu. Ani bú, ani bé, že sa niečo deje, ja si to všimnem niekedy až po 1 dni. Telefón SonyEricsson som ešte nikdy nemal a buďte si istí, že po tejto skúsenosti už ani nebudem mať.

Reklamovať ho nejdem, ešte by som sa dozvedel, že je to moja vina a telefón je napríklad navlhnutý a podobne. Podotýkam, že s ním neplávam, nemeriam s ním teplotu piva ani nič podobné, čiže NOVÝ kus sa takto nemá správať. Tento telefón je hanbou výrobcu a NIKDY nemal uzrieť predajňu zvnútra. Keď ma ešte chvíľu bude štvať, tak skončí v smetnom koši, aj keď to nie je veľmi ekologické.

Ja len toľko, aby ste vedeli, že predávate absolútne šmejdy, na ktoré sa nechytá ani jeden z mnohých prístrojov, ktoré som mal.

S pozdravom Peter Kotrčka

OpenText | stály odkaz

Komentáre

  1. počuj
    Peter Kotrčka.. aj najlepšiemu výrobcovi sa stane, že urobí chybu, aj najlepší človek, vlastne každý človek robí chyby. Stretol si sa s niekým iným, čo má taký istý telefón s rovnakými chybami?? ak ich bude aspoň 5 tak potom môžeš hovoriť, že sú to vo všeobecnosti šmejdy. Takto sa nerozčuľuj a bež ho rýchlo reklamovať, asi má iba nejaký vadný kontakt :)
    a zbytočne neosočuj, keď nemusíš, dobre??
    publikované: | autor: janusha (e-mail, web, autorizovaný)
  2. nooo
    no keby mal jednu chybu, tak uz je na reklamacii. ale chyb je tolko, ze asi musim k reklamacnemu protokolu pripnut poznamkovy blog, aby sa to tam vsetko zmestilo. SE u mna skoncil. nevravim, ze som si kupil najdrahsi mobil, ale taketo h***o nemalo uzriet setlo sveta.
    publikované: | autor: kotrcka (e-mail, web, autorizovaný)
Pozor, na konci je potreba spočítať neľahkú matematickú úlohu! Inak komentár nevložíme. Pre tých lenivejších je tam tlačidlo kúzlo.



Prevádzkované na CMS TeaGuru spoločnosti Singularity, s.r.o., © 2004-2014